söndag 7 december 2014

Byte Momentstagsbussningar



Datum, 2008-07-04
Miltal: 54279
Inköp av Bussningar skruvar och muttrar till momenstagen bak. Funderade på att välja styvare men hejdade mig med Standard. Vid demontering så började det att trilskas. Främre bussningen vänster satt hylsan fast på skruven så jag fick efter mycket om och men skuret av den med vinkelslipen. Samma öde verkade vara nödvändigt till bakre högra. Men jag provade att demontera broms skölden så att jag fick träff på skruven med släggan, och det räckte. Men det gjorde ju att jag fick snygga till skölden med lite färg. Efter det så målade jag momentstagen också. Byte av bussningarna lämnade jag till Harry.     

 en fundering jag har här är om konsolen är för tunn
 med skölden borta var det inget problem att ta ut skruven
 grund målat
 färdigmålat och med nya bussningar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar