söndag 21 december 2014

Byte Ryggstödsklädseln till orig utförande med tryck



Datum: 2008-12-26
Mätarställning: 54847
Det var en dag jag kollade på andra bilar och konstaterade att de har ett volvomärke i relief på baksätes ryggen. och det var nu avundsjukan trängde sig på. det skall jag nog också ha. så jag undrade hur skall jag fixa detta? inte en tillstymmelse till sådana ryggstöd på marknader jag frekventerat. och fråga på forumet blev heller inte besvarad. men när jag en dag letatade lite förstött så hittade jag en annons på tradera tror jag det var jag. jag bjöd och vann. nu hade jag en klädsel. och det var ju bara att byta …..
Men när jag måttade över den jag hade monterad så såg den nyinköpta lite liten ut. så jag tog lite tid på mig för att bestämma mig för att demontera den som satt på bilen. Men efter jag gjort det så såg det ut att kunna passa. Det var en stor hög med häftklammrar att ta bort.och en lika stor mängd att sätta tillbaka men väl på plats i bilen så ser det ju mycket bättre ut. 








DSCN4216


2 kommentarer:

  1. Då har jag hittat till din blogg och läst igenom alla åren. Kul att du har så mycket kvar av anteckningar o foton från inköpet. Riktigt intressant att följa!

    SvaraRadera
  2. det är alltid roligt med kommentarer tyvärr inte så många men det kan väl bero på att det inte är aktuella inlägg ännu. men de kommer när jag har kommit ikapp med vad jag har gjort.

    SvaraRadera