fredag 6 maj 2016

batterihylla



Datum: 15-12-15
Miltal: 58440
Grundmålat jag tänkte testa att kitta skarvarna innan jag målar. Har köpt Kitt och färg på sprutflaska hoppas det funkar med grundfärgen. Så det inte reser sig. 



Datum: 15-12-30
Miltal: 58440
Lade kitt i skarvarna och nu ser det nästan ok ut. Jag skall lägga kitt på insidan också men det får vänta till senare. Innan jag skall göra klart för instrumentbrädesmonteringen. Efter det så grundmålade jag ett varav till och nu skall det bara täckmålas. Jag passar då på att måla där svetsen brände igenom färgen när jag svetsade konsolen till stänkplåten också.  


Datum: 16-01-02
Miltal: 58440
Slipa slipa slipa.
Datum: 16-01-11
Målade på ett lager vitt 79, sen så ser jag att det är slipa och ett topplager får jag lägga efter det.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar