torsdag 5 maj 2016

Batterihylla



Datum: 15-08-29
Miltal: 58128
Nu startar jag den här rapporten.
Det läcker in vatten från batteri hyllan den behöver lagas och som jag ser det så är det enda rätta att svetsa i ny plåt. Jag tar lösplåt och formar en ny bit. Men det blir till vintern jag gör detta. Tillsammans med andra saker som behöver svetsas.   


Datum: 15-10-26
Miltal: 58440
Idag började jobbet jag skar bort den skadade biten och fick naturligtvis städa delar av hyllan på insidan från alla stomljuds isoleringar



Datum: 15-11-01
Miltal: 58440
Svetsat och det blev som vanligt inte så bra och många bitar. Och jag blev inte klar den här dagen så jag fick fortsätta senare.
Datum: 15-11-08
Miltal: 58440
Svetsat klart tror jag. Jag skall bara slipa rent. Bytte tråd idag till en som var koppar överdragen den verkar mycket bättre.  


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar