söndag 27 december 2015

Forts innerskärm



Datum: 15-12-23
Miltal: 58440
Ytterligare bitar på plats. Samt målat grundfärg. Sen skall jag kitta och avsluta med svart färg varefter det blir u-massa. Efter det så blir det montering av stänkplåt. Och efter det så blir det stänklapp.  
Datum: 15-12-24
Miltal: 58440
Målade svart på konsolen nu skall vi testa karosskittet. Passade på att måla ett ytterligare lager u-massa innanför stänkplåten innan monteringen.
Datum: 15-12-26
Miltal: 58440
Monterade stänkplåt det blev rätt så bra. Nu får vi se till våren hur bra det blev. Sen är det vänster sidan kvar och den började jag på också. Men säg den lycka som varar för evigt. På den här sidan var skärm och skärmbalk inte riktigt i samma förhållande till varandra som på högersidan. Så på den här sidan måste jag justera även stänkplåten. Jag hann så långt att jag kunde tillverka den första biten av konsolen och kämma  fast den med tänger. 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar