tisdag 16 september 2014

Nytt avgassystem i Rostfritt



Datum 2000-08-25
Miltal: 47650

Återigen sä år det vånda innan ett beslut. Jag har ju ett system som funkar men det är ju inte så bra som ett rostfritt. Så fram med stålarna och köp. Jag köpte mitt system av Ferrita. Monteringen gick ganska smärtfritt. Det enda som var lite trixigt var bakersta upphängningen. Men det löste sig med moderat våld. Efter montering så skulle jag åka en sväng till Bunketorp och springa men när jag kom till Sinntorp, så började det ryka under bilen. Och nu tänkte jag att nu är det slut med DEZ. Men det var tack och lov inte så. Det var rören som var inoljade och rykte av när värmen steg i systemet.och efter det så har det bara varit ok med avgassystemet.

Budget         
Avgassystem kpl inkl upphängningar      2795 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar