lördag 30 januari 2016

Kontaktsvårigheter

Datum: 16-01-11
Miltal: 58440
Målade under plåten där det skall vara kod79 idag. Det behövs nog ett till lager, med slipning innan. Och så monterade jag alla komponenter på relähållareplåten. Och så ser jag att det fattas ett lock till den lilla säkringshålleren. Jag får se om det är så att detta finns löst. 


Datum: 16-01-30
Monterade plåt med detaljer och kopplade alla kablar inga konstigheter men jag var nästan klar när jag konstaterade att jag har bara 5 gröna kablar och fyra terminaler, men det var inte så farligt jag hade bara vänt säkringshållaren för på den andra sidan så fanns det sex terminaler. Och sen hittade jag den sjätte gröna kabeln också. och så flyttade jag på överväxelreläet till den position jag tror att det skall vara efter lite facebooking. Så nu återstår att prova i verkliga livet. Men det får vänta till våren eller i varje fall efter det att instrumentbrädan är klar och monterad. så jag lägger detta till vårstarten att kolla 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar