fredag 1 augusti 2014

1986 del 1




Så här såg jobbet ut när det var klart. Detta var på hösten 1986 efter det att min kompis varit sjuk en längre tid och inte kunde arbeta. Då allt jobb på min bil låg nere, nästan ett år. Ett tag trodde jag att jag skulle vara tvungen att hitta ny reparatör men han frisknade till och gjorde klart jobbet så som vi kom att bestämma att det skulle avslutas. Jag vågade inte be honom göra det resterande jobbet på den bakre ändan av bilen. så här slutar Tjörn historien och den fortsätter i mitt garage i Kortedala, Göteborg. På bilderna här ser man i alla fall det som var resultatet inne i bilen och i front och motorrum. tyvärr har jag inte kort tagna på alla detaljer. så de balkar under golv som är lagade och ny tillverkade finns inte med på bild, men jag tror att ni som själva varit i den här situationen vet allt för väl hur det ser ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar