onsdag 23 juli 2014

Sista bilderna innan renovering




 Jag vet att kvaliteten på dessa bilder är hemsk men det är de enda jag har från den tiden, 1984 som var inköps år. och jag har faktiskt hållit kvar bilen sedan dess. här är den höst parkerad i ett garage som jag lyckades få tag i hemma hos mina föräldrar. det som kommit fram under sommaren jag körde var att framskärmarna var det två hål i över hjulen. kan säkert lagas med lite Plastic padding tänkte jag då. Krängningshämmaren var inte möjlig att skruva fast i det högra kaross fästet. och lite rost var det i trösklarna, men det var ju inte så farligt, tänkte jag då. Annars fanns ju alla delar förutom listerna på skärm och dörr. samt att det var en sport ratt monterad. Även dessa saker var inget som brydde mig då. jag skulle ju bara ha bilen för skojs skull på sommaren  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar